laupäev, 23. veebruar 2013

Ida-Virumaa kergejõustiku lahtised võistlused

Pavel Košelev, 3.koht
   Täna toimusid järjekordsed kergejõustikuvõistlused Ahtme spordihallis, kus osalesid noored poisid ja tüdrukud 2000-2001.a ja 2002 ja nooremad. Sillamäe Kalevi sportlased suutsid saavutada päris palju medaleid.
   Kaugushüppes saavutas kolmanda koha Pavel Košelev (PD), kes hüppas 3.39 m, Ekaterina Mirotvortseva (TD) sai ka medali, hüpates 3.41 m ja saavutades sellega 2.koha. Nikita Boržitski (PC) võitis isegi kaks medalit. Ta hüppas kõrgust 110, mis andis talle 2.koha ja 300 m sprindis ajaga 53,3 saavutas teise hõbeda. Kaks medalit võitis veel üks tüdruk, Ekaterina Tsõpina (TD), ta jooksis 50 m ajaga 8.3 ja sai 3.koha, aga 150 m distantsil võitis ta juba teise koha tulemusega 25,2. Saina Mamedova (TC)näitas 50 m distantsil aega 7.7 ja 3.koht, 300 m rajal saavutas ta 2.koha ajaga 51,6
Tulemused
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
   Сегодня состоялись очередные соревнования по легкой атлетике в Ахтмеском спортхолле. Соревнования проходили среди детей 2000-2001 года рождения, 2002 и младше. Спортсмены силламяэского Калева и в этот раз сумели завоевать внушительное количество призовых мест.
   В соревновании в длину 3-е место среди возрастной группы PD завоевал Павел Кошелев, который сумел прыгнуть 3.39 м, в группе TD успех повторила и Екатерина Миротворцева, которая с результатом 3.41 м заняла 2-ое место. Никита Боржицкий отличился сразу в двух видах в возрастной PC, прыгнув в высоту на 110 м, заняв тем самым 2-ое место. Такую же позицию он занял в спринте на 300 м со временем 53,3. Дублем отличилась еще одна спортсменка. Екатерина Цыпина, TD, пробежала 50 м за 8.3 с, что принесло ей 3-е место, а участие на 150 м ей дало 2-ую позицию с результатом 25,2 с. Сайна Мамедова (TC) на дистанции  50 м показала результат 7.7 с (3-е место), а спринт на 300 м удалось пробежать 51,6 с, что принесло 2-ое место.

Полные результаты

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar